"Музыкалық колледж - дарынды балаларға арналған музыкалық мектеп-интернат" кешені" мемлекеттік мекемесі

@muzshkola_pavlodar


muscomplexpavl.edu.kz қайтып келу
Мектеп туралы жалпы мағлұмат
Мектеп инспекторы
Мұғалімдерге әдістемелік көмек
Оқушылар мен ата-аналарға арналған ақпарат
МЕКТЕП БІТІРУШІЛЕРІНІҢ ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУЫ
Дарынды балалармен жұмыс
Қамқоршылық кеңесінің жұмыс
Қаржыландыру жоспары
Рухани жаңғыру
Мектептегі тамақтану
Мектептегі тамақтану
Мұрағат
Жалпы білім
Біліктілікті арттыру
Ашық сабақтар
Іс-шаралар
Тәрбие жұмысы
Тәрбие жұмысы
Пайдалы сайттар
Әлеуметтік педагог
Кітапхана
Кітапханашы
Кітапхана
Электрондық кітапхана
Жылдық жоспар
Оқу мектебі
Галерея
Фото
Бейне
Талапкерлерге арналған
Список поступивших в 1 класс
Мектеп психологы
Психолог
Ұсыныстар
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету мәселелері
Адалдық сағаты
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы нормативтік-құқықтық актілер
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы жадынама
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі іс-шаралар жоспары
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою жөніндегі іс-шаралар жоспары
Сыйлықтарды тапсыру туралы жадынама
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша өткізілген іс-шаралар туралы есеп
Өзіңізді коронавирустық инфекциядан қорғаңыз
Жаңа короновирус инфекциясы (COVID-19) туралы аңыздар мен шындықтар
Өзіңізді жаңа короновирус инфекциясынан (COVID-19) қалай қорғауға болады көшіріп алу
Қандай жағдайларда маска кию керек?
Аттестаттау 2022-2023
1 Бұйрық
2 Жарғысы
3 Лицензия
4 Штаттық кестесі
5 Тарифтеу тізімі
6 Педагог кадрлармен жасақталғандығы туралы мәліметтер
7 Самоанализ

Мектепке түсушілердің тізімі


Кітапхана

  • Category: Кітапхана
  • Published on Monday, 21 October 2019 08:55
  • Written by Administrator
  • Hits: 2369

Мектеп кітапханасы жалпы мектептік жоспар бөлімдеріне сүйеніп, мектеп әкімшілігімен бекітілген жоспары бойынша жұмыс істейді. Кітапхана жұмысының негізгі бағыттары:
- оқушылар мен оқытушылардың кітапханалық ақпараттық-библиографиялық қызмет ету жолымен оқу-тәрбие үдерісін қамтамасыз ету;
- оқырмандарды кітаппен және ақпараттың басқа тасымалдауыштарымен қолдануды, ақпаратты іздеу, іріктеу және бағалауға оқыту;
- эстетикалық, экологиялық мәдениетті және салауатты өмір салтына қызығушылықты қалыптастыру.
Мектеп кітапханасы оқушылардың өздігінен білім алу қажеттілігін дамытты, жауапкершілікті тәрбиеледі, мектеп бағдарламаларына көмек көрсету ретінде әдебиетті насихаттауына назар аударды. Сонымен қатар оқу жылы барысында кітапханамен қолдануды үйретті.
Мектеп кітапханасы – оқушыларымызға арналған алғашқы ақпарат орталығы. Мұнда олар өздігінен ізденіс жұмыстарын өткізеді, дәстүрлі (кітаптар, журналдар, газеттер) және дәстүрлі емес қайнар көздерінен алынған ақпараттарды салыстырады.
I. Кітап қорының жағдайы.
Кітапхананың жалпы қоры – 10258 дана.
Олардың ішінде:
көркем әдебиет – 4198 дана,
музыкалық әдебиет, ноталар – 1160 дана,
анықтамалық әдебиет – 125 дана,
оқу әдебиеті – 4775 дана
Осы оқу жылында кітапхана қоры энциклопедиялық басылымдар, жаңа анықтамалар, сөздіктермен, әртүрлі пәндер бойынша анықтамалармен толықтырылды.
Көркем әдебиет қорымен оқырмандар әрдайым пайдалана алады. Кітапхана балаларға арналған музыкалық, анықтамалық және көркем әдебиетпен жабдықталған:
• бастауыш мектеп жастағы (1-4 сыныптар);
• орта мектеп жастағы (5-7 сыныптар);
• жоғары мектеп жастағы (8- 9 сыныптар);
• педагогикалық қызметкерлерге арналған педагогикалық және әдістемелік әдебиет;
• оқу құралдары.
Мектеп кітапханасы жастар топтарымен реттелген (1-4 сыныптар; 5-7 сыныптар, 8-9 сыныптар.
1-4 сынып оқушыларына арналған әдебиеті келесі тақырыптық топтамалар бойынша құрастырылған: «Ертегілер», «Өлеңдер», «Қызықты әңгімелер», «Өсімдіктер мен жануарлар».
Музыкалық әдебиет қоры жеке стелажда бөлім бойынша орналасқан. Есептен шығаруға арналған ескеріп қалған оқулықтар жеке орналасқан. По мере поступления новых учебников, продолжала пополняться и редактироваться картотека учебников.
В нашей школе на следующий учебный год 100% обеспеченность учебниками. Оқулықтарды сақтау мақсатында кітапханашылар оқырмандармен абонементте, ал сынып жетекшілермен сынып сағаттарында әңгімелесу жұмыстарын жүргізеді. Оқулықтарды сақтау бойынша рейдттер өткізілді.
Оқу жылының соңында кесте бойынша әр сынып оқулықтарды тапсырады.
II. Оқырмандармен жұмыс істеу мазмұны мен ұйымдастыруы.
Оқу жылының соңында оқушылардың оқу белсенділігін талдау жұмыстары жүргізілді. Талдау нәтижесі бойыншав келесі қорытынды жасауға болады:
2011-2012 оқу жылында оқырмандардың белсенділік көрсеткіші артты. Егер өткен жылы оқырмандар белсенділігі 55 % болса, осы жылы 69 %-ға дейін өсті, ал пассивті оқырмандар саны азайды:
1-4 сыныптар 82%-дан 100%-ға дейін,
5-7 сыныптар 66%-дан 78%-ға дейін,
8-9 сыныптар 60%-дан 77%-ға дейін.
Мұғалімдер оқу пәндерінен сабақ беру әдістемелері, жаңа педагогикалық технологиялармен қызығады. Олардың ішінде келесі журналдар мен газеттер: «Ұстаздар» «Классный руководитель», «Педагогика хабаршысы», «Учительская газета». Оқуды насихаттау мәдениеттік ойын-сауық формасы.
Әдебиетті насихаттаудағы кітапхананың рөлі өте ерекше. Мектеп өміріне белсенді қатысу – мектеп кітапханашысының міндеті.
Кітапхананың маңызды бағыттары көрме арқылы кітапхана қорын дамытады. Кітапханада мерейтойлық және маңызды күндер, сонымен қатар айлықтардың әртүрлі көрмелері өткізіледі. Сонымен қатар жаңа оқулықтар түсімі бойынша өткізілетін көрмелер. Күнтізбелік даталар көрмесі: «Жаңа жылдық калейдоскоп», «Бір ел – бір оқулық».
Осы көрмелерге материалдарды жинап, мерекенің тарихын айтуға, қызықты оқиғаларды хабарлауға, оқырмандармен әңгімелесеге мүмкіндік береді. Отбасыдағы кітап оқу дәстүрлерін сақтау – балаларды кітап оқуға тарту кепілі. Бұл мектеп кітапханасының барлық жұмысының басты бағыттарын анықтайды. Барлық іс-шаралар кітап оқуға қызығушылықты дамытты.
1. Мектеп кітапханасы қолданушыларға қажетті ақпараттық материалдарды ұсыну бойынша жұмыс істейді.
2. Кітапхананың педагогикалық қызметкерлер және оқушылармен өзара байланысы өсті.
3. Кітапхана көркем және балалар әдебиеті қорын толтыру керек.
4. Бастауыш және орта буында оқырмандар белсенділігін жетілдіру.
5. Ақпараттың сапасын, қолданушыларға қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша жұмыстар жүргізу.

Кітапханашы

  • Category: Кітапхана
  • Published on Monday, 21 October 2019 12:27
  • Written by Administrator
  • Hits: 1734


Куантаева Ләззат Серікқызы
Дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттың кітапханашысы
ТУҒАН ЖЫЛЫ: 1961
БІЛІМІ – жоғары. С.Торайғыров атындағы Павлодар Мемлекеттік Университеті. «Кітапханалық ғылым және библиография» бойынша бакалавр.
ӨТІЛІ – 25 жылдан асады, кітапханалық тәжірибесі – 17 жылдан асады.
ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ:
1978 – 2002 жж - (әр-түрлі салада; тәрбиеші, педагог-ұйымдастырушы)
2003 - 2009 жж – қалалық кітапханалық жүйесінде (кітапханашы, меңгерушісі)
2009 ж. – Көзі көрмейтін және нашар көретін азаматтарға арналған облыстық арнайы кітапханада
2016 жылдың 1 ақпанынан 2021 жылдың тамыз айна дейін – Көзі көрмейтін және нашар көретін азаматтарға арналған облыстық арнайы кітапхана басшысының орынбасары
2020 жылдың 20 қыркүйегінен – зейнеткер. «Кітапхана ісінің ардагері» төс белгісімен марапатталған.
2021 жылдың 1 қыркүйегінен кәзірігі күнге дейін - дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттың кітапханашысы
МАРАПАТТАРЫ:
ДИПЛОМДАРЫ: Облыстық «Руханижаңғыру. Ертіс өңірінің қазынасы» сайысының женімпазы (2021); «Рухани жаңғыру-2019» Республикалық сайысының женімпазы (Нұр-Сұлтан, 2019); Кітапханашылар арасында өткізілген қөркемсөз шеберлерінің байқауының женімпазы (Павлодар, 2006)
ҚҰРМЕТ ГРАМОТАЛАРЫ : Облыстық Мәдениет басқармасынан (2021,2015); Облыстық мәдениет қызметкерлерінің кәсіподағынан (2011); Облыстық Мәдениет Департаменінен (2005).
ГРАМОТАЛАРЫ: облыс әкімінен (тәуелсіздіктің 25-жылдығына орай, 2016); Облыстық Мәдениет басқармасынан (2015,2010); Қалалық Мәдениет бөлімінен (2006).
АЛҒЫС ХАТТАРЫ : Облыс әкімінен (2021), «Сөз патшасы-өлең» сайсыны қатысқан үшін (ақын, ҚР Мемлекеттік сыйлығының лауреаты К.Ахметовадан,2021); Павлодар облысының ақпарат және қоғамдық даму басқармасынан (2021); ҚР мәдениет және смпорт Министрлігінің«Зағип және нашар көретін азаматтарға арналған Республикалық кітапханасы» РММ (Алматы,2021); «Х Международная школа ассистивных услуг» қатысқан үшін (Новосибирск,2020); Облыс әкімінен (2020), Павлодар облыстық Маслихатынан (2020); Жастар бастамаларын дамыту орталығынан (2020); Васильев уй-музейінен (2020); арнайы кітапхананың әкімшілігінен (2021,2016); Павлодар облыстың ҚКХП (2015); «Жанар-2012» ПОҚБ (2015); «Қазақ соқырлар қоғамы» ОҚФ (2021,2015, 2011); Павлодар ауданының мәдениет бөлімінен (2012); қалалық мәдениет бөлімінен (2012).
СЕРТИФИКАТТАРЫ:
- «Арнайы кітапханада коммуникация ортасын модельдеу» (Челябинск, 2021)
- «Виртуалды шара: жобадан іске асыруға дейін» (Самара, 2021)
- «Тұрақты даму мақсаттарын іске асырудағы ақпараттың рөлі» (Москва,2020)
- «Кітапханалар және экологиялық білім: теория және практика» (Москва, 2020)
- «Салааралық өзара әрекеттесу векторындағы қол жетімді ортаның сапасы» (Новосибирск, 2020),
- «Келісу комиссиясындағы еңбек даулары» (Павлодар,2020),
- Республикалық«Рухани қазына-2019» фестиваліне қатысқан үшін (Нур-Султан, 2019)
- «Сөз зергері» номинациясы (Актобе, 2019),
- «Кітапхана – тарихи білім орталығы» (Павлодар, 2019),
- «Кітапхана жұмысындағы мұражай педагогикасының әдістериі (Павлодар,2019)
- «V Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Кітап.Уақыт. Қоғам» (Павлодар, 2017);
- «Оқу мәдениетін қалыптастыру. Қазақстандық кітапханалардың тәжірибесі» (Павлодар, 2013 );
- «Кәсіпорындар мен ұйымдардағы ұжымдық шарт жұмысшыны әлеуметтік -экономикалық қорғау әдісі ретінде (Астана,2009);
- «Мемлекеттік рәміздерді насихаттаудың заманауи формалары мен әдістері» ( Усть-каменогорск, 2007).
КУӘЛІК: «Көзі нашар көретіндерге кітапханалық -ақпараттық қызмет көрсету теориясы мен практикасы» (Алматы, 2013 )
ҚОСЫМША АҚПАРАТ:
2021 год - «Ирбис» телеарнасында қазақ тілінде «Нәзік жан» хабарының бас кейіпкері болды .
2016 ж – «Ирбис» телеарнасында қазақ тілінде «Тұлға» хабарының бас кейіпкері болды .
2016 - 2018 жж. – Ақсу қаласындағы Жаяу Мұса атындағы колледждің Мемлекеттік сараптама кеңесінің төрайымы.
ЖАРИЯЛАНЫМДАРЫ: 48 астам мақалалары түрлі деңгейдегі баспа басылымдарында жарияланған (Ресейлік «Библиотекарь» және «Наша жизнь» журналдарында, Республикалық «КітапханаSКітапханашы», «РБНСГ-ВЕСТИ» журналында және Павлодар облысының газеттерінде).